ตั้งค่าการอ่าน

ค่าเริ่มต้น

  • เลื่อนอัตโนมัติ
    ~แจก เนื้อเพลงภาษาไทย และเนื้อเพลงที่แปลเป็นภาษาอังกฤษจ้า~

    ลำดับตอนที่ #32 : ++ คนมีคู่ไร้หรอก Gear Knight ++

    • เนื้อหาตอนนี้เปิดให้อ่าน
    • 1.31K
      0
      20 มี.ค. 50

    เหงา กี่เช้าก็โหดร้าย ไม่รู้จะโทรหาใคร
    คุยกับเสียงของลมหายใจเบาๆ
    หนังไม่เห็นจะอยากดู เหตุผลของคนไร้คู่
    เบื่อไปนั่งคนเดียวอย่างเดิมทุกคราว

    * อ้อมแขน อุ่นๆไม่คุ้นเลย อยากกอดให้คุ้นเคย
    อยากเรียกตัวเองกับใครว่าเรา
    เหมือน กระดาษที่ว่างเปล่า รอคนมาแต่งเรื่องราว
    ให้จบอย่างสดใส

    **เหงา เหงา คนรักไม่มีอย่างเขา ชีวิตนี้มีแต่เหงา
    อิจฉาคนอื่นที่เขาได้รักใคร
    ตัวจริงไม่รู้ว่ามีจริงไหม ชาตินี้หรือว่าชาติไหน
    ต้องถึงเมื่อไร ที่ฉันได้หยุดเหงา

    เพลง เปิดเสียงให้ดังไว้ ขับไล่ให้ความเหงาไป
    กลัวความเงียบมันเดินเข้ามาเบาๆ
    คนมีรักเขาไม่รู้ แบบแพ้ของคนไร้คู่
    เกลียดแต่ละนาทีที่มันช่างยาว

    (ซ้ำ * ,**)

    เหงา เหงา คนรักไม่มีอย่างเขา ชีวิตนี้มีแต่เหงา
    อิจฉาคนอื่นที่เขาได้รักใคร
    ตัวจริงไม่รู้ว่ามีจริงไหม ชาตินี้หรือว่าชาติไหน
    ต้องถึงเมื่อไร ที่รักจะเจอฉัน

    Lonely. Every morning is a torture to me. There's no one to call. I'm just talking to the sound of my own breath. I dont want to see any movies. The reason for a single is that its boring to go sit by myself everytime like always.

    * To be in someone's warm arms isnt something I'm used to. I want to hug someone to get used to it.
    I want to call myself and together with someone else "we".
    Its like an empty paper waiting for a person to write a story with a happy ending.

    **Lonely, lonely. I dont have a lover like other people have. All there is in life is loneliness. I'm jealous of other people who have someone to love.
    I dont know if there's actually a right person for me. This life or next life? Until when that I wont be lonely anymore?

    Music is turned on loudly to drive away the loneliness.I'm scared that silence will slowly creep upon me.Those who have love dont understand us singles. I hate every minute, which seems to last forever.

    (repeat * ,**)

    **Lonely, lonely. I dont have a lover like other people have. All there is in life is loneliness. I'm jealous of other people who have someone to love.
    I dont know if there's actually a right person for me. This life or next life? Until when that love will find me?


    Lill_6

    ติดตามเรื่องนี้
    เก็บเข้าคอลเล็กชัน

    นิยายที่ผู้อ่านนิยมอ่านต่อ ดูทั้งหมด

    loading
    กำลังโหลด...

    อีบุ๊ก ดูทั้งหมด

    loading
    กำลังโหลด...

    ความคิดเห็น

    ×